vilken dag?

Igår åkte jag till stan runt 4 för att träffa conny, för att dra till banken och sen vidare hem till honom,
för lite mysmys och så och sen till stanoch mötte Louise.
Vi 3 drog till 55,an och tog en öl, och då kom minh och vi drog och käkade :P
Sen kom resten och även dom åt,sen blev de plaza för hela slanten :D
Sen blev vi pepp på biljard men , de va stängt så det bler trägårn med diverse debatter och roliga samtalsämnen ^^
( btw, minh och hamoon beställde appeltini, gayness!) (a)
Det va en jääävligt lyckad kväll, och det va även lyckat att vakna av älsklingens mjuka pussar, speciellt när jag drömde så jag mådde jättedåligt på natten :(
citronpaj till frukost for sure!!!!!!!!

Imorrn ska jag träffa annie ( som har saknat mig, bara mig och ingen annan) och vi ska picnicka och mysa:)
Sen till conny för att senare gå på bio med honom, hans mamma och hans kompis :)
sen kanske krogen :P
Festa och krogen även på lördagen, inan fest fotboll!!!!!!!


Puss

Kommentarer
Postat av: I think you know who this is

Hell yes! Bara saknat dig stump!



Men det var ömsesidigt va? ;)

2009-07-25 @ 00:19:26
Postat av: becca

GummmaanN!!!!! nu har jag äntligen tittat i din blogg, o ja du har ju skrivit litegrnn :-D

Fortsätty skriv, ja läser!!!1

2009-07-28 @ 09:23:15
URL: http://rebeccaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0