jag älskar mitt liv!

HAhah, har ni någonsin varit med om att jag är såhär positiv ?
min inlägg brukar typ vara "jagvilldö"- inspererade ^^

Dom typ 5 senaste dagarna har jag vaknat av att min älskling försiktigt kysser mig på skuldran och viskar godmorgon.
Finns det något bättre?
Finns det något bättre än att ligga i hans famn medans han pillar med mitt hår?
finns det något bättre än att jag kanske ska till ullared, och att jag ska försöka övertala isa att vi har råd att åka till tyskland :D
Finns dte något bättre än att förra veckan tog jag (minst) en öl varje kväll?
något bättre än min och idaws lördagkväll på pizzan?
ohhh,  i love it all<3<3<3<3<3<3<3<3

Imorrn har jag och conny 7 månader, och vi har kommit fram till att vi är perfekta paret :D ( aa eller jag har kommit framtill dert iaf (a))
Det firas med att först mysa med honom ( you know what i mean^^) sen en öl ( ellermer) på 55;an , utomhus bio med massa fina människor:D däribland dock Minh som gav mig en rak högeer i lördags :D
Och louises urgulliga superduper söta hundvalp neo!!

Kan livet bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0