!!!!

Shit, här hade jag inte vart på länge xD

Halva jäva sommaren har iaf gått och det har inte hänt sådär jättemkt , men det har vart super mys!
speciellt dom 2 senaste solia kvällarna som spenderats med en öl i handen med trevligt sällskap
Träffade nämligen thinee, nyss hemkommen från spaninen,  igår kväll så då blev det ju först steve's och sen 55:an, och kvällen innan det blev det ju plaza, och då vet jag int eom jag blev överförfriskad men jag va tydlign underhållande^^

Ikväll blire grill o vin, och i helgen blire fest och krogen och diverse^^

Och förresten , avreagering på gång!
pga att alla ska ha j*vla semester så kan jag inte ta mitt körkort i slutet av augusti som vi så gulligt hade planerat, utan det blir i slutet av september -.-  mummer mummer mummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kusin kommer i helgen , får se om hon har tid för mig denna gång^

Har börjat med VV igen och gick ner 2,6 kg första veckan , hoppas det fortsätter så! :)
söker jobb och pluggar körkort för fullt,
håller ju på o bli stor för tusan!


Snart 7 månader med conny,  ahaha, vem faan trodde det?
det kommer vara vi länge nu <3
Jag Älskar Dig <3


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0